İpek'in orgu 24 Ekim 2008

Şimdi sevgili dostlar

Benim bu İpek kızım var ya...beni hasta etmektedirler.

Şöyle ki:

1) Ahan da Gökçe şahit arkadaşlarında ne görürse aynısını istemeye başladı. Dün akşam ki muhabbet ayakkabıydı. Hanımefendinin bir sürü ayakkabısı yokmuş, okulda giydiği beyaz ayakkabıyı sevmiyormuş, cırtcırtı bozulmuşmuş, o hem bağcıklı, hem de cırtcırtlı olanlardan istiyormuş.

Para basıyoruz ya burada…Delirtti beni akşam akşam…Almıyorum arkadaşlar, bakın dümeni size kırarsa geri adım atmak yok ona göre…istediği zaman çok ikna edici ve sevimli olabiliyor, sağlam durun….

2) Çocuğumuzun müzik ödevi var, dedemizin gelişi biraz uzayacak, gidelim bir org alalım, annemin sanat hayatının yadigarı orga nasıl olsa müşteri çıkar dedik ( malum sırada Gökçe'ninkiler var….). Metin iş çıkışı akşam akşam Unkapanı'na gitti, aradı taradı ucuzundan ( dediysem 330 YTL bu meret ) bir org aldı.

Adamcağız bir heves eve geldi. Diyalog şöyle:

" İpeeekk, baban geldi bak sana sürprizi var"
" Bana ne aldın babaaaa?" ( Bu arada yerde 2 metrelik bir org kutusu var )
" Bak bakalım sana ne aldım? Sen ne çalmak istiyorsun?"
" Keman"
Burada araya girip hayal gücünüzü çalıştırmak istiyorum, Metin'le suratlarımız tam dumur vaziyete geçti ki olay şöyle devam etti.

" Ne kemanı kızım? Keman da nereden çıktı?"
" Yavrum sen okulda ne çalmayı öğreniyorsun?"
" Flüt"
" ?*!???"
" Çocum ne flütü sen okulda org çalmıyor musun? Bak baban koşturup sana ne aldı?"
"aaa..ooorrg :-( "

Neyse Yiğit dışında evde herkes bir hayal kırıklığı yaşadı, Yiğit yeni oyuncağıyla pek mutlu. İpek Hanım'ın müzik çalarken başı ağrıyormuş, o yüzden artık müzik okulunun ödevlerini filan da yapmıyor. Ama Yiğit kafa ütülemek konusunda pek hevesli…

Ama bu arada ben ne keşfettim? Meğer ben bu org çalmak konusunda çok yetenekliymişim. Derse de İpek'le beraber giriyorum ya….bir çalıyorum bir çalıyorum…Ahh ah..vaktiyle! keşfedilseydim şimdi belki bir virtiöz olmuştum :-)

Öptüm kocaman…..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gülcincim inan bana okudukca ben coook gerilere gidiyorum tatlim,tatli bir hüzün sariyor bedenimi.Benim Burcuda bes - alti yas aralari tutturdu ben gitar kursuna gitmek istiyorum diye... gittim bir gitar aldim.. fiyatini sorma hatilamiyorum, haftada iki saatligine özel gitar ögretmeni tuttum..hevesliyim ya kizim gitar calacak diye.. tabi benim Burcum alti ay devam etti.... sonra ben istemiyorum artik diye tutturdu...elimde gitar ile kala kaldim tatlim :-)))) Sultan

neselihaller dedi ki...

Sultan'cığım ne yapalım böyle böyle kendilerini bulacaklar diye neye ilgi duyarlarsa koşturuyoruz

Adsız dedi ki...

Annelik böyle birsey iste hayatim...