Kuşum 7 Yaşına Girdi :-)

Harika bir haftasonu geçirdik arkadaşlar. Çok yorgunum, bacaklarım kopacakmış gibi ağrıyor ama çok keyifliyim. Yani yine bir Neşeli Haller yazısı okumak üzeresiniz:-))

Nereden başlasam, nasıl anlatsam....Kızım, benim minik prensesim aslında 28 Aralık doğumlu...Bu sene 6 yaşını bitirecek hayırlısıyla...


1 ay önce, biz Yiğit'le hastanede yatarken taa anaokulundan bir arkadaşının doğumgünü partisi vardı. Gitmeyi çok istemiştim ama durum malum... .İpek'i eşim götürmüştü o doğumgünü partisine..Yaşadığmız semtteki bir fast food restoranının üst katında yapılmıştı parti ve tüm eski arkadaşları gelmişti..Nasıl özlemişler birbirlerini...İpek günlerce anlattı...

Bu arada kızım için 7 yaşına girmesi büyük olay arkadaşlar...Hani vardır ya böyle özel yaşlar..18 yaşına girmek gibi...Minik kuşum için de 7 yaşına girmek öylesine özel bir olay...

Dedik ki biz de öyle bir parti yapalım, hem eski okulundaki arkadaşlarını çağıralım, hem de şimdiki okulundaki...Ama 28 Aralık hafta içine denk geldiği için tarihi biraz öne çekip 26 Aralık Pazar günü yapalım istedik partiyi....Tüm sevdiği arkadaşları ile birlikte unutulmaz bir doğumgünü geçirsin kuşumuz, hem de biz yeni okulundaki veliler ile tanışıp kaynaşalım, eski okulundaki veliler ile de hasret giderelim...

Ama bu iş meğer hem çok zaman alan hem de epey masraflı bir işmiş arkadaşlar...Ben kendi düğünüm için bu kadar ancak uğraşmışımdır.

Önce aynı restoranı ayarladım. Menülere karar verildi, animatör tutuldu...Sonra pasta için katalog alındı, kızım kendisi seçti pastasını...Külkedisi temalı 20 kişilik bir pasta...

Önce anaokulundaki tüm velilere telefon açıp davet ettim. İyi de oldu, işti güçtü derken çoook uzun zaman olmuştu konuşmayalı...

Sonra gidip davetiye kartları aldım. Tabii ki Winx'li...Tüm sınıf için tek tek isme özel davetiye kartı yazdım. Ama davetiyelerin annelere ulaşmama riski vardı tabii ki...Bu durumda ne yapılır? Veliler tek tek aranır, değil mi?

İnanın çok uğraştım arkadaşlar..ama okul yönetimi bırakın telefon numaralarını vermeyi, mail adreslerini bile vermedi...Sadece sınıf veli temsilcisi seçilen anneye ulaştım ve ona mail attım, diğer velilere davetimi mail yoluyla iletmesini rica ettim. Sağolsun tüm velilere mesajımı iletti.

Bu arada hediye olayını hallettim.

Cumartesi günü sabahtan kızımı jimnastik dersine bırakıp alışveriş yaptım. Sonra kuşumla beraber kuaföre gidip saçını önden taç şeklinde balık sırtı ördürdüm. Ben de o akşam için organize edilen lisemin mezunlarının geleneksel yılbaşı yemeği için saçıma fön çektirdim.

Sonra her zaman son dakikaya kalan elbiseye uygun çorap peşinde koştuk. Neden her işi en ince detayına kadar planlayan ben şu çorap işini hep savsaklarım ki???

Eve geldik, akşama yemekte zinde olsunlar diye çocukları uykuya yatırdım. Ben de biraz kestirmişim. Kalktım, hazırlandım. İpek'i uyandırıp giydirdim. Yiğit'i bir uyandırdım ki ateşi var...Ateş düşürücüyü verip oğlumu bizi ziyarete gelen kayınvalidemlere bırakıp, aklım oğlumda kalarak parası önceden ödenmiş yemeğe gittik...

Mezunlar yemeğimiz harikaydı..Masamızda bizim okuldan mezun profesörler, şirket CEO'ları filan vardı. Bir garip oldum...Hani "o önemli şahsiyeti ben tanıyorum" egosu vardır ya...İşte bende artık o egodan da var :-))

Ve bugün...parti günü...Sabahtan gittik Metin'le mekanı süsledik. Tam 130 tane balon şişirdik...Gözlerim dönmeye başladı şekerler...Normal doğum yapan kadınlar o kadar nefes alıp verirken nasıl bayılmıyorlar anlamadım:-)

Veeee..davetliler gelmeye başladılar..Tam 17 çocuk....İpek o kadar arkadaşı doğumgününe geldiği için o kadar mutlu oldu ki anlatamam...Ortalık tam bir curcunaya dönüştü...Animatör de çok başarılıydı, çocukları çok güzel oynattı...Onlar çok eğlendiler, ben diğer annelerle çok olamasa da sohbet etme imkanı buldum, eskiden tanıdıklarımla hasret giderdim...Ben çok iyi vakit geçirdim. İpek de öyle...Hele hediyelere bayıldı...

Çok güzeldi, çooookkk...acayip keyifliyim bu akşam..İnşallah nice doğumgünlerini beraber kutlayalım..Teyzemin dileğiyle torunlarımızın doğumgünleri kutlayalım sağlıkla....

Sevgiler

23 yorum:

öznur-ata dedi ki...

nice yıllara sevgiyle...ohh Allah'tan süper olmuş..mutluluklar daim olsun

neselihaller dedi ki...

Çok teşekkür ederim Öznur, çok yoruldum ama değdi..zaten insan evladının yüzündeki o mutlu gülümsemeyi görünce herşeye değdiğini hissediyor...Hep beraber evlatlarımızın çok çooook doğumgünlerini kutlayalım inşallah....

Unknown dedi ki...

ipek 'in doğum günü kutlu olsun annesi..size de gelmiş geçmiş olsun demelimiyim acaba diye düşündüm ? malum keyifli bir yorgunluk geçirmişsiniz...Seneye aynı tatlı yorgunlukları da yaşabilmeniz dileğiyle..nice nice senelere...iyi ki doğdu İpek ve annesinin dünyasını aydınlattı..

neselihaller dedi ki...

Çok teşekkür ederim İçimizdeki Karnaval...ne kadar güzel demişsin: annesinin dünyasını aydınlattı diye...aradığım cümle buydu...inşallah seneye de ve sonraki senelerde de keyifli kutlamalar yapalım, amin...hepimiz ...

Deli Anne dedi ki...

Nice nice nice güzel yaşlar olsun İpek'e Gülçin'im. Ne güzel üşenmemişsin,özene bezene hazırlamışsın herşeyi. ben çok üşeniyorum bu partilere felan.. çocuklar da çok istiyor değil mi? Tebrik ederim seni.. darısı benim başıma diyeyim..

neselihaller dedi ki...

delişim çok teşekkür ederim, amin...çocuklar okula da başlayınca sosyalleşmeleri o kadar önemli oluyor ki... önce mecburiyetten, sırf çocuk mutlu olsun diye başlıyorsun, sonra kendini bir kaptırıyorsun ki sorma:-)

İkiz Annesi dedi ki...

Nice güzel yaşlar dilerim prensese sağlık , mutluluk ve huzurla geçireceği.Allah ömrü boyunca iyilerle karşılaştırsın inşallah.7 önemlidir artık büyüdüklerinin bir göstergesi sanırım inşallah biz de görürüz o günleri şimdi çok uzak geliyor:)
Sizinde anneliğinizin 7. yılı kutlu olsun güzel telaşlar bunlar yorulalım da yorgunluklarımız hep iyi şeyler için olsun:)
Sevgiler..

neselihaller dedi ki...

çok teşekkür ederim ikiz annesi..amin inşallah, cümlemizin...
zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki kuşumu kucağıma aldığım an dün gibi..ALlah hepimizin evladına sağlıklı uzun ömürler nasip etsin...çok teşekkür ederim...

deren dedi ki...

gülçin,nice seneler dilerim minik prensesine...dilerim bir ömür,sağlıkla,huzurla,mutlulukla dolu geçsin...bakma şikayet felan ediyoruz da,ne çabuk büyüyolar baksana,7 olmuş bile...

neselihaller dedi ki...

çok teşekkür ederim Deren, amin inşallah, hepimizin evladı için amin...

Gulcin dedi ki...

iyi ki dogmus Ipek!
nice guzel yaslarini boyle keyifle kutlasin. Tabi anne baba olarak sizlere de kocaman tebrikler bu guzel yillar icin.

Yelish dedi ki...

Nice mutlu seneler dilerim kucuk genckizimiza :)
Anlasilan yas buyudukce parti organizasyon isleri zorlasiyor:)
Bu arada neden 7 yasini cok ozel buldu acaba ? kimbilir ,belki de cok buyumus hisseti kendini ? :)
Uzat ayaklarini ve yorgunluk kahvesi huplet simdi sen

neselihaller dedi ki...

Gülçin: Çok teşekkür ederim adaşım, nice yıllara hep beraber inşallah

Yeliz: Çok teşekkürler Yeliz, sorma yaş büyüdükçe konsept de değişiyor...Okula 1 yaş küçük gitti ya...bütün sınıf arkadaşları 7 yaşında bizimki 6...küçük olmayı istemedi her halde..şimdi o da 7 yaşında Allah ömür versin...Ama şimdi de takmış kafayı 2. sınıfa giderken diğer arkadaşları 8 yaşında olacakmış, o hala 7... :-)) Anası kılıklı...kafaya takacak birşey her zaman buluyor :-))

Adsız dedi ki...

Prensesimin dogumgünü kutlu olsun, nice saglikli mutlu yillara Hayatim...
Sultan

Adsız dedi ki...

dün akşam partinin ayrıntılarını öğrenmek için aradım ama ulaşamadım neyseki burdan okudum güzel geçtiğini çok sevindim. dünya güzeli yeğenime uzun sağlıklı bir ömür diliyorum siz de eniştemle dede-nine olun inşallah öptüm

gökçe

anne kaleminden dedi ki...

gülçin harika olmuştur eminim :) tüm yorgunluklara değer çocukların mutluluğu. tam da anlayacak yaşlarda çünkü :)) mutlu nice yıllara ipek...

neselihaller dedi ki...

Gökçe: Kardeşim akşam aradığını gördüğümde çok geç bir saatti, çapkın kepçeyi uyandırmayayım diye aramadım. öpüyorum kocaman

Sultan: canım çok teşekkür ederim, amin inşallah

Anne Kaleminden: çok teşekkür ederim, umarım öyle olmuştur. Ama doğru, yüzlerinde mutluluğu görünce dünyanın çevresini bir tur koşacak gücü buluyorum kendimde...

Sitare dedi ki...

Allah huzur sağlık ve neşe dolu yeni yaşlar versin güzel kızına.
bunca uğraşmana hayret ettim doğrusu.ne becerikli hatunsun sen ayol.ayy ben daralırım sıkılırım.hele de ne çok para harcamışsındır şimdi.üüüüfff afaganlar basar beni.valla bravo.çok takdir ettim çok.

mehmet dedi ki...

Ben de orada olmayı öyle çok isterdim ki..Ama orada kenardan izliyormuşum gibi yaşattın bana. Bebeğimin sağlam kişilikli, sağlıklı, başarılı, iyi bir insan olacağından hiç bir kuşkum yok.İnşallah çevresi dostlarıyla,sevenleri ve sevdikleri ile dolu güzel ve uzun bir yaşamı olur.Umarım oğlumun rahatsızlığı da önemli değildir. Nice güzel günlere hep birlikte ulaşmamız dileğiyle başta bebeğimi-günün anlam ve önemi nedeniyle-hepinizi tek tek öpüyorum.

neselihaller dedi ki...

Biz de seni öpüyoruz babacığım, inşallah dileklerimiz kabul olur...

neselihaller dedi ki...

Ay Sitare'm sorma bu organizasyon işleri ne zormuş valla...zaten yılsonu diye işyerinde işler almış başını yürümüş..Neyse, keyifliydi ama, ben de kaptırdım kendimi sonradan..kaptırmayı bitirip de hesabı çıkarınca da gözlerim oynadı yuvalarından...Pastası, animatörü, yemeği, süsü...Ama olsun dedim, kızım mutlu oldu ya...derken...sıpa geldi, seneye de yapalım böyle demez mi? Yok ciciko dedim, her sene her sene ne olmaz böyle, seneye evde kutlarız artık...dudak büküp gitti ama haksız mıyım Sitare? her sene bu masraf, bu uğraş olur mu Allah aşkına? Hem de kıza ayrı oğlana ayrı...Yok şeker, ben seneye evde yapayım kutlamayı...

Sitare dedi ki...

bak kardeş seneye siz en iyisi mi deve kesin ,madem aynı para çıkcek:)hem 1 sene yersiniz hem konu komşu nasiplenir.hemi de televizyonlara bile çıkarsınız,kıza da unutulmaaazz bir doğum günü süprizi olur ha ne dersin:))

neselihaller dedi ki...

oooldu Sitoş, doğumgünlerinde deve keselim, nişanında da saray kapatırız artıkın....para basıyoruz ya :-))