Elimden Şekerim Alındı !!!

Sevgili arkadaşlarım...

2 gündür uğraşıyorum ama olmuyor. Evimizdeki 2 bilgisayar bir anda huy değiştirdi ve ben çaresiz kaldım. Yardım isteyip duruyorum Blogger destek servisinden ama onlar da sağır olmuşlar sanırım...

Durup dururken ne kendi bloğuma ne de sizlerin bloglarıma erişememeye başladım. Kendi kumanda panelime erişebiliyorum. Yorumlarınızı görüp yayınlayabiliyorum, post yazabiliyorum, ayar değişikliği filan yapabiliyorum ama bloğumu görüntüleyemiyorum. O yüzden de sizlerin güzel ve içimi ısıtan yorumlarınıza cevap yazamıyorum. Ve hatta sizlerin bloglarınıza da erişemiyorum. Ne haldesiniz, iyi misiniz hoş musunuz bilemiyorum.

Derdime çaresi olan varsa müteşekkir kalırım. Çok bunaldım. Meğer ben ne kadar bağlanmışım yazmaya, sizlere gezmeye gelmeye...Şmdi elinden şekeri alınmış çaresiz çocuklara döndüm. Ancak kendi kendime ağlayabiliyorum o kadar....

Sevgilerimle

6 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Canım maalesef bir çok arkadaşımız aynı dertten muzdarib durumda:(
İnşallah kısa zamanda sorun çözülür.

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

evt canım ikiz annesinin dediği gibi genel bir problem var sanırım biz şanslı grup oluyoruz herhalde, inşallah en yakın zamanda bu problem çözülür.

Zeugma dedi ki...

Kumanda panelinde
Dil: Türkçe yazan yerin hemen altında ''Yardım'' yazan yere bir tıkla. Orada ''Size nasıl yardımcı olabiliriz?'' diyor en başta, kutucukta. Sorununu değişik cümlelerle oraya yaz, benzer sorunları görürsün hem..
Dilerim çabuk çözümlersin.
Sevgiler...

Ebru dedi ki...

ben biraz önce haberdar oldum zaten girmeye vakit bulamamaıştım.

Adsız dedi ki...

hı..bende ki durumd bu akşam saatleri düzeliyor hernedense biranda.
Can sıkıcı...

Adsız dedi ki...

evet en kisa zamanda cözülsün.Öpüyorum