Araştırmacı Dizi İzleyici

Biz karı koca kafayı iyice bozduk arkadaşlar….


Mesela insanlar oturup normal normal çaylarını içip dizi seyrediyorlar değil mi? Biz topu topu 2-3 tane dizi seyrediyoruz. Onları da didiklemeden duramıyoruz.

Mesela Muhteşem Yüzyıl mı seyrediyoruz…Hemen internete bağlanılıyor ve de dizide anlatılanlar tarihsel gerçeklerle uyuşuyor mu kontrol ediliyor….O yüzden de fragmanlarda " Pargalı idam mı edilecek? Azzzz sonra" denmesi bize komik geliyor çünkü Pargalı'nın idamına daha çoook var, biliyoruz….

Hayır kardeşim seyret işte efendi efendi diziyi…Kıyafetler ne güzel de…Nebahat Çehre kesin biyonik bir robot, öyle olmasa yaşlanırdı filan de…Okan Yalabık gerçekten iyi iş çıkarıyor de….Halit Ergenç iyi bir Kanuni olmamış de….yani denecek bir sürü şey varken biz tutup dedektifliğe soyunuyoruz karı koca…

Sadece bu mu? Bir de Merlin'imiz var seyrettiğimiz. Yemin ederim Kral Arthur ve Camelot Efsanesi konusunda bilirkişi olduk. Dizi efsaneye uygun yansıtılmamış diye yola çıkıp efsaneyi didik didik ettik…Eşim türlü versiyonlarını okudu…Üzerinde uzun uzun tartıştık filan…

Derdimiz ne bilmiyorum ama bizimle oturulup dizi mizi seyredilmez arkadaşım…Yedik biz kafayı….Hiç normal değiliz…İşin kötüsü İpek de bize benzemeye başladı. Bir sorgulamadır gidiyor hanım da…Yiğit ise her zamanki gibi kendi aleminde…Hiiiç uğraşmıyor bizimle…Televizyonda Sünger Bob varsa tamam..Ona ne Kanuni'den, Kral Arthur'dan…

13 yorum:

Ebru dedi ki...

benim koca tarih hastası ezbere biliyor:) Burnumdan getiriyor izlerken o şöyle bu böyle diye vazgeçtim izlemiyorum ben. Haha merlin ve camelot olayı da aynı bu hafta yeni bir versiyon başladı değil mi:)

Sitare dedi ki...

muhaha haaa:))))))))
izlenmez sizle dizi mizi.
yaşıyorsun ne güsel.dizi izlemeye vaktin var da bloga girecek vaktin yok hımmm.çook teessüf ettim,bilgilerinize.

dilek dedi ki...

ha ha ha süper valla....Bizim evde dizi izlenmiyo...hiç...ne yapıyosunuz akşamları diye soranlar bile oluyo...Biraz film, çokça belgesel..belgesel..belgesel...ama durum sizinkiyle aynı...belgeseli izlerken bi yandanda konuyu internetten takip ediyoruz..aynı anda...Garip bi aileyiz sanırım:P

neselihaller dedi ki...

Ebru'cuğum Merlin sezon finali yaptı, bu hafta Camelot diye değişik bir versiyon başladı. Şimdi Pazar akşamları ona bakıyoruz. Bir yandan da karşılaştırmalar yapıyoruz. MAnyaklık hali devam

Sitoş: Kızım vallahi işyerimden blogger'a erişim yeni başladı, evden giremiyorum hala...Bizim OT hizmetleri vaziyete uyanıp server'a yasak koyana kadar buradan girmeye çalışacağım....

Dilek'ciğim: 3 tanecik dizimiz var izlediğimiz, başka da bir numaramız yok zaten...bol bol Sünger Bob...IQ seviyem 6 yaşına kadar düştü resmen...

resimli günlük dedi ki...

Yorucuymuş sizin haller.Bir de bu tarihi dizilerde sonunu önceden bilme durumu var hakkaten değil mi?Neyse en azından diziler sayesinde bilgi dağarcığınız gelişiyormuş.Boş boş bütün akşamaı tüketmekten daha iyidir :)
özlem

Unknown dedi ki...

benimde izlediğim tek dizi muhteşem yüzyıl..pazartesi sabahları ilk iş sayfasını açıp bu hafta ne olacak diye bakıyorum.
gerçeklerle uyuyormu uymuyor mu hiç sorgulamıyorum ama bazen devamında ne olabilir diye araştırdığım oluyor..
dizi izlemenin keyfide ayrı bişey..nasıl hoşuna giderse öyle devam etmeli ..

neselihaller dedi ki...

resimli günlük: dizi seyrederek akşamı geçirmek artık günümüzün rutini haline geldi maalesef...kalmadı o eski komşuluklar filan..

Öz'üm: valla ben de bir sonraki bölümün fragmanlarını kovalıyorum çoğu zaman...

Deli Anne dedi ki...

Gülçiniiimmmmmmmmmmmmm hoşgeldinnnnnnn.. çok özledim snei.

Ve dizi konusunda en temizi hiç zlemeyeceksin.

Yalnız dizi sever birinin szinle dizi izlemeye kalkması elakete sonuçlanabilir..

ASLI dedi ki...

Ben dizi izleyemiyorum türk kanallarim yok.Ama böyle giderse alicam galiba.Aksamlari yalnizim ee kiminle tartisicam.Neyse vazgectim.Siz izleyin arastirin bana anlatirsiniz :))

İkiz Annesi dedi ki...

Aşağı yukarı aynıyız demek ki:)Benim kociş pek ilgilenmez sadece seyreder ama benim gibi okuma manyağı birisi hemen hemen tarihte dahil olmak üzere bulduğu her kitabı okuyunca ama şimdi öyle olmayacak bak böyle diye seyreder diziyi:)))

Unknown dedi ki...

Merlin 'in tüm versiyonlarını izledik Gülçin'ciğim ..Eşim mistik Avrupa hayranı , ortaçağ Avrupa'sına bayılıyor.Sezon başlar başlamaz , tüm bölümlerini izledik şimdi ekim ayını bekliyoruz , yeni sezon için....
Dizi izleme yönteminiz çok komikmiş :)))
Birebir uyuşma aramanız falan :))) eğlencelisiniz arkadaşım...

Cici Dükkan dedi ki...

en iyisini yiğit yapıyomuş, aferim kerataya :)

neselihaller dedi ki...

geldim Deliş'im geldim....nihayet...

Yazan Anne: aslında pek birşey kaçırmıyorsun arkadaşım..bizimki modern zaman asosyalliğinin bir sonucu...

İkiz annesi: ahhh ah..aynı şehirde olacaktık ki ne güzel dizi akşamı yapardık beraber....

İlknur'cuğum: heyyo..siz de bizdensiniz demek..Merlin sezon finali yaptı ya pek bir bozuldum..yerine başlayan Camelot'u bünyem daha kabul edemedi...

Ay-ser: aykırıdır benim oğlum..akıllı aykırı velet...maşallah