Cezayir'in Kıvanç'ı....

Cezayir'de Kıvanç Tatlıtuğ yüzünden boşanmalar artmış.

Hey Allah'ım...

Ne düşüneceğimi şaşırdım. Karısını film artistinden kıskanan damacana kafaya mı saydırayım, Kıvanç'ın resmini cep telefonuna duvar kağıdı yapan kadının mı aklına şaşayım...

Hoş gerçi ben de eşimin cep telefonunda ne bileyim bir Adriana Lima duvar kağıdı görsem, en kanatlı ve dantelli tarifeden bir resim mesela, boşamak yapacaklarımın yanında yanağına öpücük kondurmak gibi kalır. O yüzden karısının abartılmış Kıvanç hayranlığı karşısında onu boşayan kocaya da fazla yüklenmemeliyim aslında...

Ben kadınlara şaşırıyorum. Tatlım, güzelim, sevgili Cezayirli hemcinsim...Anlıyorum ağır baskıların olduğu bir ortamda yaşıyorsun, elinde avucunda ancak televizyon var. Eh Kıvanç da hoş adam, onu da anladık..Ama be mübarek kadın, ne diye resmini oraya buraya döşüyorsun...Anladık, evlisin diye ölmüş olman gerekmiyor ama hayranlığın da bir dozu vardır be şekercim...

Bak mesela ben de Bon Jovi'ye hayranım..ama resmini oraya buraya döşemiyorum. Jim Caviezel'i de beğenirim ama sadece oturup efendi efendi filmlerini seyrediyorum. Sana da aynısını tavsiye ederim. Hayır kocandan boşandın da ne oldu? Kıvanç koşa koşa sana mı gelecek? Ha sen zaten kocadan ayrılmayı planlıyordun da bu bahanen olduysa... ne diyeyim....
Oraya buraya resim yapıştırma yaşı 19-21 yaşları arasında biter normalde. Bu yaşlara kadar Luke Skywalker'ın pul kadar resimlerini cüzdanımda taşırdım misal...Ama sonra büyüdüm...En azından bu konuda ;-)

31 yorum:

Sitare dedi ki...

ben misal ferha dizisini çokça sever çağatay kişisine hayran hayraan bakarım.sonracıma bir george coloney var ki eririm de eririm adamın tipine.az küçükken richard gere hastasıydım o geçti.daha da küçükken can gürzap vardı bak ona sardırırdım.gençken diri vücutluydu şerefsiz şimdi çöktü.ay bi de karısını görsen bi çirkin bi sümsük.adı bile ezberimde arsen gürzap hahahaaaaa.
peki tüm bunlardan haberi var mı koncamın heeeeç bilmez.hiç çaktırır mıyım o kadar salak mıyım:)

neselihaller dedi ki...

hiç ama dii mi yaaa...

Selen dedi ki...

Kopardın beni Gülçin, Allah iyiliğini versin. Demek "Anladık, evlisin diye ölmüş olman gerekmiyor ama hayranlığın da bir dozu vardır be şekercim..." ahahaha... Tamamen katılıyorum sana. Gerçi ben de Orlando Bloom hayranıyım ama hiiiç çaktırmıyorum. Neden? Özgür duysa kafamı kırar da ondan. Akıllı olmak, azıcık kafayı çalıştırmak lazım biraz. Öyle bodoslama hayranlık olmaz, ben de karşıyım. :D

neselihaller dedi ki...

Ay Selen ilahi tatlım yaa...çok güldüm...çaktırmadan hayranlığa devammmm...

Sitare dedi ki...

yaz kızım gülçin
/buraya gelip itiraf yapan tüm hatunların ıp numaralarından adresleri buluncek
/kocaları üzerinden şantaj yapılcek
/Allah ne verdiyse para sızdırılcek
/sana son model,bana 3-5 yıllık da olur cillop gibi dütdütler alıncek:)))

neselihaller dedi ki...

Sevgi'cim, hişşştt..aramızda kırışırız ok şeker :-)

Esra dedi ki...

Benimki hiç ama sahiden hiç kıskanmaz beni, inadına söylerim şu yakışıklı bu yakışıklı diye, hiç ama hiç oralı olmaz yine de. Şimdi derseniz sende de kıskanacak birşey yok herhalde diye, valla kendisi de brad pitt değil ama ben çok kıskanıyorum onu yine de :(

Resim yapıştırma limiti 21 yaş mı Gülçincim, ben 25 imde Lost'un yıldızı Josh Holloway'i wallpaper yapmıştım hem telefon hem pc de. Bak hatırlayınca içim titredi gene :)

Bu arada Sevgi, Can Gürzap Arsen'i boşayalı çok oldu, genç kadın aldı kendine, yanılmıyorsam onu da boşadı geçenlerde, Arsen'in ahı tuttu bence :)

Selen dedi ki...

Şşşşt! Orda durun bakalım, o kadar da degil. "Para mı Orlando mu?" derseniz gider kendim söylerim kocaya. Para kolay kazanılmıyor valla hem kendim itiraf ettiğimde ceza indirimi olur :P

Sezo bigo dedi ki...

ben hiç anlamam hatta öyle ayılıp bayıldığım biride yoktur ne kendime güvenmiş benimkide :)ne bileyim beğendiklerim vardır aaaa bi dakka ya ben lise de harun kolçak hayranıydım o da niye biliyormusun .Tarkan yeni çıkmış kıl oldum abi deyip kasıp kavuruyor ben farklı olcam ya gidip harunu seçmişim:)allahtan sesi güzedi dinleyip durdum.birde hiçbir zaman herkesin sevdiği kişiye bakmam mesela şimdi kıvaç moda ya "ıııyy" derim .acaba benim kedi ulaşamadığı ciğere mındar der olayımı :))
şaka bir yana yok yani öyle ayılıp bayıldığım:)sitare üzgünüm:))

Deli Anne dedi ki...

Ahah! sizi gidiler sizi.. En ala itirafı senle Sitare yapmışsınız zaten, kimi kime ispiyon ediyorsunuz:)

kıvanç bizim mahallede, çekimler burda yanıbaşımda.. bir kere gitmedim sebep: merak mı etmedim yoksa yamulurum diye mi korktum bilemedim.. aslında üşendim:)

neselihaller dedi ki...

Esra'cığım kıskanıyordur da belli etmiyordur senin goncan...ben 21'imde cüzdandan çıkarmıştım resmi :-) yoksa wallpaper yapmak aklıma mı gelmemişti hatırlayamadım bak şimdi :-)

Selen'im...hahahhaha...ay çok güldüm yaa...ilahi kızım :-)

Sezobigo'm: Tamam tamam şantaj yapmayacağız, kocana da söylemeyeceğiz...hadi itiraf et bakiimm...

neselihaller dedi ki...

Dur be Deliş'im...eğleniyoruz şurada kızkıza....valla Kıvanç'ın oyunculuğu iyi hoş da ben pek bayılmam kendisine..herhalde bizim mahallede de çekselerdi ben de camdan kafamı uzatmazdım...biz eskidik artık...bizim beğendiklerimiz şimdi dede rollerine çıkıyorlar..ay çok mu abarttım ne....

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Sevhi anım Sevgi anım ( ellerim belimde) çek ellerini corç kluniy imden yolarım alimallah :)

Bir kere milli maç izliyoruz. Kalede Volkan. Kırmızı kart yedi. Sahayı terk ediyor o esnada da formasını çıkarıyor. Benden gayri ihtiyari öyle bir " offf" çıkıyor ki. Anında kanal değişirken fonda şu ses duyuluyor "bi çakarım görürsün off u " bir daha oflamak mı tövbeler tövbesi :)

neselihaller dedi ki...

hahahahahahha....ay dur karnım ağrıdı gülmekten....ahihihihihiiiiiii

yaruze... dedi ki...

:)
Hepiniz alemsiniz yahhu..
Nilhan çok güldüm sana.İçinde ne volkanlar patlıyormuş meğer:))
Ben kıvancı şu son dizisinde beğendim,karizma tavan yapmış sahiden de.Ama iç geçirmem hiç öyle.
Hele ünlü falan yaa iyice itici gelir nedense.
Çocukken Zeki Müren'e deli divane olup kaset kapaklarını öptüğümü iyi bilirim.heheyyyytttt
Sevgi dalga geçme öldürürüm seni:)

Sitare dedi ki...

esra doğru mu diysen gurban ,amaniiin ben evliyim ama ahhhhh ahhh :))

neselihaller dedi ki...

Gönül?? Zeki Müren mi?? aşmışsın sen şeker :-)))

Sitare dedi ki...

nilhan tamam anlaşalım eti benim kemiği senin ossun:)

ama gönüüül
adı mesut soyadı bahtiyar:)))senin üç çocuk senden mi ,yoksa taşıyıcı annemi buldunuz.hayır yani hazır bulmuşken sürümden kazanmak için üçünü ardarda mı yüklediniz kıza:)))ay çok kafam karıştı benim şimdi :))))

yaruze... dedi ki...

:)
Çocuktuk işte be..Ne anlardık nonoş işlerinden.Üstelik 30 yıl önce o kadar feminen değildi sanki.Ya da sevmişim işte ne karışıyon beeee...
Girme rahmetliyle aramıza:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

sevgi şu çağatay da ne buluyon kuzum ya. toy daha be. tıfıl. çağatay senin olsun corcu bana ver.

karışma Gönül'üme

Gönül Yazar ile Zeki Müren birgün yemeğe çıkarlar. Gönül aşıktır Zekiye. masa altından bir hareket yapar Zekiye ve başlar çığırmaya : "Ellerim böyle boş, boş mu kalacaktı?" Zeki cevap verir : " Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli"

Gönülcüm bu arada isim benzerliği vallahi tesadüf oldu :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Gönül Volkan ı çıplak ( yani formasız ) görüp de offlamamak mümkün mü be ya ?? ( fenerbahçeli olduğu halde) :) kocam duysa oyar beni kesin :)

neselihaller dedi ki...

Gönül'cüğüm hayallerini yıkmak istemem ama rahmetli hep biraz "kibar"dı be :-))

neselihaller dedi ki...

Ya millet cehaletimi mazur görün ama Volkan kim ki? ben tanımiyrüm...

Nehir İda dedi ki...

Ben Behzatın hastasıyım oyunda dibimdeydi bi an eşime diyorum bak nasıl baktı bana:)

dilek dedi ki...

nişanlıyız, Son samuray filmi vizyona yeni girmiş. İstanbulun ne kadar duvarı, billboard'ı, otobüs durağı varsa hepsi Tom Cruise fotografıyla süslenmiş. Otobüs durağında otobüs bekliyoruz müstakbel kocamla. beklerken gözüm afişe takıldı boş bulundum " ay ne yakışıklı adam dimi? " dedim. Ne salağım bea. . Adam benimle 1 hafta küstü. konuşmadı. aramadı sormadı.o oldu daha da kimsenin yakışıklılığı ile ilgili yorum yapmıyorum:)

Sezo bigo dedi ki...

volkan fb nin kalecesi hala öylemi bilmiyorum ama kaleci.
yanlız gönüle katılıyorum eskiden anlamzdım bende kırık mırık:))

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Gönüll en çok sana güldüm canım , ay çok şekersin yaa.Zeki Müren süperr...
Ay ben çocukken Erol Evgin 'e aşıktım.Televizyonda şarkı söyerken gülümsediğinde bana güldüğünü sanırdım ve bende ona gülerdim.Amma safmışım :))))))))))))

İlahi bayanlar yaa, çok alemsiniz..gece gece iyi güldüm...
Gülçinciğim süpersin vallahi...

İkiz Annesi dedi ki...

Eh Allah iyiliğinizi versin sabah sabah kahkahalarla gülüyorum evde annem var kadın kızım en sonunda kafayı yedi herhalde der gibi bakıyor yüzüme:))))

neselihaller dedi ki...

Ebru'cuğum, kanki olmuşsun koncanla :-) bak bana nasıl baktı ha....

neselihaller dedi ki...

Dilek'ciğim gerçekten mi küstü mü? tatlım sen yorumlarını bana yap, ben dinlerim hayatım :-)

neselihaller dedi ki...

SezoBigo: bana Zeki Müren bir garip gelirdi hatırlıyorum....teyze desem değil amca desem hiç değil....

İlknur'cuğum:gülelim açılalım değil mi hayatım :-))

Aylin'im: hep beraber yedik tatlım kafayı...öpüyorum