Psiko.....

Bir yandan yazmak istiyorum bir yandan üşeniyorum...Zaten öyle bir üşengeçlik hali çöktü ki üzerime...Üşenmediğim tek şey yemek yemek...göbüş oldu hamur teknesi...Ütü yapmaya, kitap okumaya, evi süpürmeye, kaybolan telsiz telefonu aramaya, hatta yatakları toplamaya bile üşeniyorum. Tığ işine sardırdım iyice..Hanım dilendi bey beğendi motifinden battaniye örmek hevesiyle çıktım yola...Umarım bu sefer yatak örtüsü atkı olarak nihayete ermez...Ne kadar sabırlı ve sebatkar bir kadın olduğumu da buyurun buradan anlayın artık...

Film seyrediyorum daha doğrusu seyretme girişiminde bulunuyorum ama ona da üşenip daha başında uyuyorum filmlerin. Çıkayım dolaşayım diyorum, giyinip soyunmaya üşeniyorum. İç enerjim sanki zaten çok yüksekmiş gibi iyice dibe vurdu. Televizyonda gündüz programları rezalet, televizyon da seyredemiyorum. Amaçsızca dolanıyorum bazen...Bazen de 72 ayın Çarşambasını aynı güne sokup popoma motor takmışlar gibi tüm işleri aynı güne sıkıştırıp canımı helak ediyorum.

Ama genel olarak rahatım, malzeme gelmiş, gelmemiş, üretim ne halt olmuşsa olmuş gibi o an için ölümcül ama aslında fani işlerden elimi eteğimi çekmiş olmak bana yaradı. Göbüşüme de yaradı o ayrı...Çocuklarım mutlu...Bana sürekli çok komik bir anne olduğumu söyler oldular. Bu durum ben incir çekirdeğini doldurmayacak bir mevzudan delirip deli danalar gibi böğürene kadar sürüyor tabii...Neyse ki dengesiz ruh halim devreye giriyor ve kısa zamanda yine komik anne kıvamına gelebiliyorum.

Komik anne olmak iyi midir bilmiyorum. İyidir herhalde...Neyse...Anlatacak bir sürü şey birikmişti aslında ama yazmaya üşendim...

12 yorum:

Havva dedi ki...

Bana da zaman zaman oluyor bu tür şeyler...Havalardan mıdır ki :)))
Ben öyle umuyorum

Esra dedi ki...

Gülçincim ne olur üşenme yazmaya, özlüyorum çünkü yazılarını. okurken önce pişman oldun sandım işi bıraktığına ama memnun oldum devamını okuyunca, malum ben de bırakıp salt annelik yapmak istiyorum ya, daha bir merakla gözlemliyorum seni bu sebeple.

çocukların mutluluğu işi bırakmak için yeterli bir sebep yeterince. ve komik annelik de iyi birşey bence.

yaruze... dedi ki...

al benden de o kadar.Ne olacak bu üşengeç hallerimiz.
Hadi bakalım ör battaniyeyi de koy önümüze,merakla bekliyoruz...

anne kaleminden dedi ki...

gülçin yaz da şu komik anneliğinden biz de nasiplenelim azcık :)))

chfashiontrend dedi ki...

selam ,
yeni keşfettim bloğunu çok şeker.sevgiler

dilek dedi ki...

amaaaaaaaannnnn. boşver. ne güzel işte tek derdin evin. Bir kağıt parçası (evrak) yüzünden geceni gündüzüne katıp sinirden stresten kendini yemiyosun ne güzel.daha öncede söylediğim gibi...çok kıskanıyorum seniiiii:) öperim sevgiyle

İkiz Annesi dedi ki...

Özledim seni okumayı ve seni.Komik anne olmak elbet iyi arada çıldırdığımız zamanlarda bunu tolare edebiliyorlar sanırım bu sayede :))
Battaniyeni merakla bekliyorum canım:)

Adsız dedi ki...

Hayatim ne olur YAZ sen... inan yazilarini seni coook özlüyorum...
Tatlim arada banada geliyorlar...canim hic birsey yapmak istemiyor..sen keyfine bak bosver...ama telefonunu bulursan sevinecegim..özledim seni konusamiyoruz ....:-) Komik anne olmak bence iyidir...sen icinden nasil geliyorsa öyle ol...oldugun gibi ol...
Seni kocaman öpüyorum
Sultan

neselihaller dedi ki...

Havva'cığım yok şekerim havalardan değildir, pisikolocik :-)

Esra'cığım şekercim ben halimden pek memnunum...Allah bugünümü aratmasın..artık nasıl sıkılmışsam işten güçten ciddiyetten..şaklabanlığa vurdum kendimi...öperim canım

neselihaller dedi ki...

Yaruze'm: biraz şekli şemali çıksın ortaya fotoğrafını koyacağım bloğa..aaaa..bak şiir gibi konuştum...

Anne kaleminden: ah bir üşenmesem yazacağım da abarttım ben bu tembellik işini...

neselihaller dedi ki...

chfashiontrend: teşekkür ederim, hoşgeldin, yine beklerim

Dilek'im darısı başına hayatım...

İkiz annesi: he vallah bacım,çocuklar analarını tolere ediyor değil mi? Ne günlere kaldık :-)))

Sultaaaannn..bulamıyorum ben bu aletiiiii....gel canım beraber arayalım...

Leydi'nin Günlüğü dedi ki...

Bende , bende komik anne olmak istiyorum .Çocukların ne şanslı :)
Allah ' tan üşengeçlik bulaşıcı değil :) Öyle olsaydı seni okumaya üşenir şimdi de bu kadar keyifli hissedemezdim.:)